Nu är det äntligen helg

Fy fan vad det har längtats till helgen, men det har gått relativt snabbt. Igår träffade jag en kompis efter jobbet och gick och käkade lite thiamat på sawadee. En av mina favorit thai maträtter är nog grön curry med ris, och det ska vara riktig stark. Sen gick vi iväg och fikade. Det var så mysigt att sitta ute och bara dricka chaite och prata massa tjejsnack. Hon har lite relationsproblem och såklart ska man som tjejer sitta och analysera och försöka hitta förklaringar till allt. Det är nog den stora skillnaden mellan kvinnokön och manlig kön, vi kan inte sluta analysera. Vi kan ta ett exempel. Om en kille smsar att han saknar en, måste det ju betyda att han verkligen tycker om en, och vill vara med en,. Sedan analyserar man vidare och tänker men varför ringer han inte oftare eller vill ses oftare och bla bla bla....sanningen är helt enkelt att just då saknar han en och mycket mer är än så är det inte. Vi gillar att läsa in för mycket av en situation som kanske egentligen inte betyder så mycket mer.
Nu räcker det nog med deep talk=)

Helsplanerna: idag blir det bara lugnt men imorrn är det nog dags att göra sig fin och mingla lite på en mysig bar. Det blir nog ingen utgång för min del, och det är inte ofta jag inte har ett sug för att festa. hmmm, Det kanske är höstvädret.

//Miss H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0