The return of Discobitches

Halloween helgen passerade och jag måste nog säga att det var den lugnaste på länge, med tanke på vad man gjort tidigare Halloween helger...jag dokumenterade självfallet helgens bravader.

Kvällen började ute i Liljeholmen där vi laddad med ett glas vin

 

Vi flippade ur totalt och gick och käkade en lugn Italiensk middag på Capri på nybrogatan

 

VI började med vitlöksbröd och mer vin...

 

om man åt upp all sin mat fick man en klubba av servitören (peddo varning..) tror inte miss H fattade vinken riktigt...

 

Lördagskvällen började med lite förkrök i Gamla stan

 

jag tror det va här katten klöste C i rumpan!

 

Kvällens bild! Kattjävlen (Pacha) verkade gilla sugrör med alkohol i så vi värvade henne såklart med i DB klubben!

 

Några drinkar senare...(Pacha hade däckat i bakgrunden)

Kvällen fortsatte ut i Stureplans vimmlet, själv slängde jag in handduken och begav mig hemåt att vara fotogtaf tar mkt på krafterna (läs många drinkar)..

 

Xo Xo T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0