Vad ska man göra?

Nu sitter jag i skolan och håller på att somna. Kom hit vid 9 imorse och har suttit på samma plats nästan hela tiden. Mina ideer tog slut för två timmar sen och sen dess har jag bara surfat och lyssnat på andra. Vilken produktiv dag!....

Allt jag kan tänka på är sommaren och hur lycklig man är när solen tittar fram. Man känner ingen press för något (förutom solbrännan) och man har tid för allt och alla. Dock är pengar en bestående faktor, men fuck it....jag är värd en avkopplande semester, även om jag måste ta mina sparpengar.

Snart fyller jag år....men är inte direkt överexalterad för det...Det var roligare när man var mindre. Älskade att ha kalaser och äta mammas goda tårtor. Nu tänker jag istället att jag vill kröka ner mig och inte minnas nåt. Vilken utveckling....

Livet ter sig verkligen annorlunda när man blir äldre....men vissa faktorer kvarstår, hur gammal man än blir.

Hade en trevlig kväll igår då vi fick trevligt spontant besök av Mr.G....vi satt och drack te och skrattade ihjäl oss. Man borde verkligen ses en kort stund med sina vänner för att snacka lite skit och ha trevligt. Det hjälper en igenom den tråkiga vardagen. Men apatin är för drivande för att man ska ringa nån.

Faaan måste vänta i en timme tills min klasskompis är här så att vi kan skriva på vår uppgift....vad ska jag göra?

vad tråkig jag är....men är i passiv-mode just nu...

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0