Holaaaa

Sitter här och tentapluggar inför mikroekonomin, fy faan va tråkigt. Vi har ännu inte skrivit vad som hände på valborg så jag tänkte uppdatera bloggen lite med lite smaskigheter. På Valborg var jag och DB tjejerna plus flera andra roliga figurer ute och skakade loss. Kvällen började hos E där vi började kröka Miss Ds så kallade "Margaritas". Jag tyckte mer att de stank och smakade ren tequila men men=D. Sen var det dags att åka in till stan och shotta lite  fisherman på Soap Bar. Kvällen slutade i Solidaritet där det verkligen dansades loss. Efter X antal drinkar och shottar var det dags att åka hem. Men det var verkligen en helt underbar kväll.

Resterande helgen var det bara häng lite här och där. Höjdpunkten i helgen var när vi tog med oss filtar och mat och satte oss ett gäng i en park och bara njöt av solen. Pastasallad och vattenpipa, var en perfekt kombination=D

Här kommer lite bilder från valborg



Nyktra och ovetande om vilken fyllokväll vi har framför oss





Miss D och jag på Soap Bar, shottandet har börjat



Fulla och glada yeeeey



//Miss H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0