Torsdag är här!

FUCK ME vad denna vecka har gått snabbt och imorrn är det helg igen! Bananas! Hur som haver så tänkte jag lägga upp lite bilder från förra helgens bravade då Discobitches var en kvinna kort och var ute och gjorde Stockholms gator osäkra!
Kvällen började rätt tidigt ute i hoodsen och alkoholen konsumerades i rask takt och fylla slog snabbare än blixten!



Jag invigde såklart kvällen med mitt kända lejon hopp




naaawww gruppfotton var ett måste en afton som denna!


som ledde till ytterligare ett gruppfotto..


som snabbt spårade ur!

när BLADE spelades i högtalarna började det rycka lite väl mkt i babbe-nerven på vissa!


och ja...lite väl mkt på andra!


jag vet allvarligt tala inte vad som hände här...skyller på spriten!

Efter att vi hade lekt av oss i förorten begav vi oss in till stan, där vi bestämmde oss för att åka finnlandsfärja!Eller ja, nästan fast på land. Vi drog till Le Bon Palé! Vi var lätt yngst där och det känndes så bra att känna sig som lammkött igen! Vi njöt av vart enda sekund.



En shot var ju ett måste


här efter vart kvällen rätt suddig...tror vi flörtar med Dibben bakom kameran?


Le Bon Palé tjohooo hit ska vi komma igen! NOT!


Miss H blev kåt på mig som vanligt i fyllan :)


Kommentarer
Postat av: Mjau

Haha jag älskar våra förkrök! PUSS på er mina små bitches

2009-03-06 @ 08:03:40
Postat av: Miss H

det var verkligen en lyckad kväll

2009-03-06 @ 15:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0