En seglivad söndag

Vaknade vid halv 12 imorse och låg och drog mig en 30 min innan jag gick upp...brukar vanligtvis inte ligga och dra mig på helgerna eller ever för att jag får ångest av det och tycker det är waist of time... Sen att man vaknar med huvudvärk som påminner om som att någon har slagit dig i huvudet med en stekpanna gör inte saker bättre.
 
Igår var jag och resten av Discobitches crew (minus Kissekatten) ute på söder en sväng för att dricka lite goda drinkar och snacka av oss. Snurrig som jag är glömmer jag mobilen hemma och känner mig helt handikappad på tuben på väg in till stan för att ja inte kan ringa någon. Efter att ha suttit och lyssnar på hur två killar i 19-20 års åldern snackat om vilka tjejer de har i telefonboken och vem av dem som är mest kåtast bestämmde jag mig för att ta tillfället i akt och fråga om jag kunde låna deras mobil och ringa från.( C: jag glömde radera ditt nummer så om en liten pojke ringer till dig i veckan så vet du vem det är :) men du gillar ju endå lammkött så...;) )

Efter att ha varit runt på 2 barer som var fullproppade, tog desperationen över och vi satte oss på 54:an. Jag lyckades beställa den godaste drinken av alla som såklart hette "Gentle penetration" . När kyparen senare kom till vårt bord och skulle ta vår beställning tittade han frågande på mig och undrade vad jag skulle dricka, pryd som jag är vågade jag inte uttalla drinken utan pekade på menyn och sa " jag ska ha en sån där" samtidigt som jag och de andra tjejerna började fnissa. H:s kommenatar efter att kyparen gått fick oss att börja skratta ännu mer, hon påpekade att vi såg ut som ett gäng 12 åriga skolflickor som förförsta gången hört talas om sex. Då klockan började närma sig midnatt började det välla in alla slags konstiga männsikor så vi besutade oss för att slänga in handuken för kvällen och bege oss hemåt. Nästa helg blir det finlandfärja på riktigt då vi ska på 107.5 kryssningen på Galaxy. Lovar att dokumentera denna kväll som jag känner på mig kan bli riktigt onykter!



// T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0