Discobitcha - ett nytt verb :)

Imorn är vi ett crew på ca 25 pers som ska åka på kryssning! Inte vilket kryssning som helst, utan radio 107,5 partykryssning! hehe Är väl kanske inte riktigt den typen av kryssning som jag och T är vana att åka på (Mondaybar kryssningar), men det kommer bli röj ändå! Har inte festat på två hela helger så nu är det dags innan jag lugnar ner mig igen :) Sen blir det inge mer fest på ca 2 månader, får se hur det går hehe. Men jag vet att jag har mina vänner som stöd, eller hur??! Ni kommer också sitta hemma med mig?? :)


Så imorn smäller det! Vi ska ut och Discobitcha! Ska träffa uppfinnaren av det nya verbet ikväll ;)


Kommentarer
Postat av: T

Fuck no!! Vi tar festen till dig såklart ;)

2009-03-24 @ 19:55:18
Postat av: Anonym

finns bara ett par äkta diskobitches.

2009-03-24 @ 20:17:21
URL: http://diskobitches.blogg.se/
Postat av: dany

sv: tack så mycket. snygg blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0