Beach 09

Igår var jag och söta T och körde en riktig intensiv boxningspass på SATS i liljeholmen. Vilken träning, efteråt var både jag och T genomsvettiga. Vi fick ut vår aggression också och det var nog en härlig känsla samtidigt var vi nog de som hördes mest. Det var mycket skratt och skrik från vår sida=D. Jag och två av mina  discobitches ska ju till Barcelona i sommar och därför måste jag öka mina träningspass. Det är ju snart beach 09 och jag vill känna mig nöjd och glad då.

Så vad händer i helgen. Ikväll vet jag inte jag tror det blir antingen en biokväll eller en lugn kväll hemma med tjejerna. På lördag blir det att sätta sig på en mysig bar och dricka lite gott. Sen var kvällen leder efter det vet vi inte.

puss så länge

//Miss H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0