Nu smäller det snart

Jag pratar nog för oss alla fyra som ska åka iväg till Barcelona nu på fredag när jag säger att vi är stressade. Det är så mycket som ska fixas innan och jag känner mig helt slut.
Det kommer att bli en helt otrolig kul resa, längtar verkligen=D.

Tänkte lägga upp lite bilder från i Lördags då fyra av oss var på josefinas och röjde lite. Det var en perfekt kväll=)


 Fina brudar











På väg från Josefinas till seven eleven där det skulle köpas hot dog=D



Här började vi flippa



Kissekatten stod för underhållningen=)

                                                                                                                                                    Miss H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0