I-lands problem...

Ok. Resan är klar. Semstern snart här. Laddad som fan. Men det är nånting som fattas? Vet ni vad? Min FU*KING j*vla garderob gapar tom efter sommarkläder! Jesus Christ, ska på semester, har varken bikini eller några som helst strand/gå ut och festa/sköna sommar kläder!! Panik...har bara en vecka kvar att inhandla typ allt inför resan utan att försöka ruinera mitt bankkonto på en och samma gång, hur fan ska det gå till?

Jag älskar att shoppa men den senaste tiden har jag blivit lite folkskygg. Får panik när det är för mkt folk inne i stan och blir helt utmattad. Jag vet inte vad som tar åt mig när jag shoppar men det blir som att jag uppnår någon sorts trans. Hör inte mobilen, ser inte människor, hör inte när någon pratar med mig. Det enda jag har i huvudet är listan på saker jag ska shoppa och alla butiker jag måste hinna plöja igenom. Hur som helst spanade jag in snygga bikiis på Nelly...visst jättesnygga om man har sillisar och snygg kropp. Beställer man hem samma bikin som på henne nedan kommer den att sitta på mig som den gör på en kratta eller sjökossa beror på hur man ser på saken. Men nu ska vi inte vara negativa nej! Jag ska åka till Spanien och komma bort från det här iskalla vädret och få lite suuuuul hoorayy!!


 
WATERFALL BIKINI SET, FRÅN NELLY.SE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0