Det är Lördaaag. wohooo

Jag vaknade på jättebra humör idag och det kanske beror på att jag har precis gjort klar min sista tenta och sommarlovet har börjat=D. Igår var jag och miss D och kissekatten och såg "My bloody Valentine 3D" på bio. Den var överraskande nog jättebra och riktig blodig och äcklig som en skräckfilm brukar vara. Vi både skrek och skrattade under hela filmen. Tre riktiga mesar som satt ihopkurade under hela filmen=D. Ikväll blir det hemmafest och massa sprit, så ikväll blir det nog all in. Får lägga upp lite bilder från festen sen.

//Miss D

Vi bjuder på lite roliga bilder från igår med våra fina 3D glasögon.



Tre söta nördar.


Hahaha, bilden talar för sig







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0