Tjooo

Sitter i min sköna soffa och har precis tittat på Lyxfällan. Man undrar om vissa personer verkligen borde släppas lösa på gatorna. Personen i programmet hade ingen inkomst och spelade för 10 000 kronor per månad. Anledningen att han inte hade ett jobb var att han ville starta ett eget företag, men han sysslar med lite export på sidan. Han exporterar diverse saker som bil och DVD till Gambia. Bara där fick man en bild av hans framtid. Man ska inte döma folk, men vissa grejer är bara ren idioti! Jag får svår ångest och skuldkänslor när jag överför 500 kr från mitt sparkonto till mitt personkonto. Den känslan vill jag även få i fortsättningen för att kunna bli mer sparsam.

Igår kväll var en rätt så mysig kväll. Sen jag och min pojkvän flyttade ihop har vi inte haft nån "middagsbjudning", men vi styrde upp en härlig middag och bjöd två kära vänner. Sen blev det rosevin och Monopol. Jag märkte att jag hade tappat stinget och blev utslagen först. Det svider än idag...hatar att förlora!...men vi borde ha flera såna middagar.

Kvällen avrundades med ett härligt MMS av tjejerna i Barca.



Men va fan tjejer, var är brännan? :P

Pussss // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0