Söndaag

Fy fan va söndagar kan vara sega, speciellt om man har festat dagen innan. Segade framför tvn i flera timmar innan det var dags att fixa sig och ge sig av till T nya lägenhet. Den är helt underbar och gud vad jag älskar köket=). Det var så mysigt att bara sitta i balkongen och dricka kaffe.

Helgen har varit lyckad och det blev två festkvällar. I Fredags åt jag först middag med familjen i Indian Garden. Jag rekommenderar verkligen restaurangen, den igger i hornstull och har riktig god mat. Senare på kvällen blev det dags att dra till Berns. Det var helt ok men jag är inte en så stor fan av terassen, för mycket folk på ett litet utrymme.
Sedan var det dags att gå upp vid åtta dagen efter för att göra en roadtrip till Kolmården. Det var faktiskt mysigt, speciellt delfinshowen. Efter en god middag blev det förkrök och utgång till solidaritet. Fy fan vad vi dansade loss. Det var längesen jag dansade så mycket, det var verkligen en jättelyckad kväll.

Har lite bilder från helgen:

Middagen på Indian Garden


Mina söta systrar


Jag och Mams

Hann bara ta två bilder när vi festade i lördags



Vid förkröket



                                                                  Miss H
Inne i solidaritet

Kommentarer
Postat av: DiscoHomosBlogg - Life Is a Fagfilled party

Varför har ni så många besökare för?

Hur gör ni?



Ge oss några råd

2009-07-23 @ 13:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0