Hej mina söta korvar

Så nu är det måndag igen och väntan tills nästa helg har börjat. Det var en riktig mysig helg faktiskt. Fredagens grekiska middag var supergod. Lördagen var det dags för fest. Jag och Miss D påbörjade det hemma hos mig med billig skumpa och kahlua. Senare drog vi vidare för att möta upp dom andra tjejerna hos deras killkompisar. Det var riktig rolig faktiskt. Bilder kommer upp snart. Sedan drogs det vidare till sturecompagniet som jag tycker är lite överskattad. Jag pratade med två tjejer som var från göteborg där och dom var ganska besvikna faktiskt på stockholms nattliv. Men mest så ogillade dom Sturecompagniet. Men med rätt sällskap så kan inte en kväll gå fel=).

Sen var det dags för söndagsmys med söta G-man. Vi lyckades faktiskt tillaga sushi hemma. Eller egentligen var det mer han jag var där mer som stöd och hjälpte honom bara med lite småsaker=D. Han gjorde dom jättebra, supergod. Har tagit lite bilder som ni ser nedan. Vi var också och såg Australia på bio, den var faktiskt jättebra, jag rekommenderar folk att se den. Men glöm inte att den är runt 3 timmar. Nu ska jag återgå till plugget.

Miss H



Mums

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0