Fredag!

Tjena tjena

Hela veckan har jag varit schizofren...en minut känner jag mig glad, nästa sekund gråter jag, stunder av agressioner....Mitt hjärta klarar snart inte av alla intryck jag får av vardagens jävla händelser....

Men i måndags fick jag ett besked som jag länge har väntat på....ska äntligen frigöra mig från det rum som jag bokstavligt har växt upp i....jag ska flytta!!...

Jag var helt lyrisk när jag fick reda på det, uppfattade hälften av det damen sa i telefonen. Jag började omedelbart ringa runt till folk och meddela de goda nyheterna....

Efter ett tags glädje och glädjeskutt satte jag mig ner i soffan och tänkte till lite....inflyttningen är i februari, hur ska jag hinna med allt?? Jag vill måla om, jag vill inreda....jag vill noga välja ut möbler till bästa möjliga pris utan att besöka studenternas mecka Ikea. Jag blev helt överväldigad.....februari-månad kommer vara en hektiskt tid för mig i skolan också.....massa uppgifter, D-uppsats....för i helvete!.....

Men men....när fredagen kom kände jag ingen festlust alls....skulle vara tvungen att läsa en sjuuukt tråkig bok över helgen..ingen tid för att dricka och dansa och ha kul.....men tjejerna lyckades ändå komma på ett bra alternativ till en skön fredag..

De hade bokat bord på en grekisk (!) restaurang på Valhallavägen som heter Kouzina. Alla hungriga DB:s samlades runt nio och vi slog oss ner för att avnjuta en härlig middag!...

Medan de flesta beställde fetaost-fylld souvlaki, beställde jag en halloumi-basilika fylld kycklingfile. Den var sååå jävla god....



Jag var den enda som fick det fint upplagt på tallriken..



T var på hugget med sin bifteki!



C var helt lyrisk över sin souvlaki



Fetaost-älskaren Miss H



Halloumi-älskaren E



D
som var frustrerad över nåt..?

Vi åt och var helt döda efteråt....alla började gäspa....

Men nån fick den briljanda iden att gå på nattbio och se skräckisen "The Unborn"...T har haft mardrömmar om den filmen (innan hon ens har sett den!!)...

Men eftersom min skola är sadistisk var jag tvungen att tacka för mig och gå hem och sova..Medan de andra tjejerna begav sig till Rigoletto....

Hoppas de bajsade på sig medan jag låg och sussade så gott....

Ikväll får vi se vart vinden tar oss....men min vind är rätt så motvind och kylig...jävla helvete...!!


If U SeeK aMY...(klura ut det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0