Då va det lördag igen!

Igår samlades DB crew på hemllig ort någonstans i Stockholm för att uppdatera varandra om diverse skvaller och  nya händelser som inträffat i den för i övrigt himla tråkiga vardagen. En massa kackel vart det. Och en massa, dipp, chips, skratt och filosoferande. Miss H mötte upp mig vid porten, själv var jag helt sliten efter veckans bravader + att afterworken + en Carlsberg sänkte mig ordentligt.

Någon gång under kvällen minns jag att jag sa: "fan va kul att skrämma folk vi borde göra det oftare! "Detta fick jag sedan äta upp när Dibben gav mig och Katten en rejäl hjärtattack i hissen medan vi väntade på H....hon körde en riktig lurig en och började först prata om the Grudge för att skrämma upp oss. Vi står och pratar vid hissen och väntar på att H ska komma tillbaka så plötsligt ändras D´s min och hon pekar bakom oss och säger:
 
"Akta bakom er!!! "

Jag börjar skrika som en dum bimbo i en dålig skräckfilm samtidigt som jag inte kan bestämma mig om jag ska in i hissen eller ut i korridoren och börjar istället att snurra runt i cirklar. C skriker och hoppar samtidigt som hon viftar med händerna. Sekunderna efter kommer H och undrar vaf-n vi håller på med kl 01.30 på natten...Skrattade allihopa så vi nästan kissade på oss. Men mest skrattde Dibben tror att hon tom fällde en tår. What goes around comes around.... ;)

Ikväll ska DB´s göra saker på lite olika håll. Kvällen känns rätt oplanerad och det känns skönt. Får se va som händer och hur humöret är.

Tänkte passa på att dela med mig av en rolig sida på nätet som jag upptäckte när jag letade sexställningar. Kan säga att den roade mig i minst  30 min! En väldigt innovativ och artikulerande sida må jag säga! Se själva.


Sexual Positions






Puss /  T

Kommentarer
Postat av: D

hahahahahaha =) fyfan skrattade minst lika mycket när jag läste inlägget, glömmer aldrig din min miss T =D hahahahaha

2009-02-01 @ 21:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0