Spa-Friday!!

Hej!!

Nu är det helg igen!...Dagarna bara rullar förbi, man hinner inte ens göra nåt förrens det är helg igen...Jag har hunnit med mycket den här månaden. Jag har flyttat och fixat lägenheten och jag har verkligen börjat från scratch!....Nu ska jag även bo tillsammans med pojkvän, så det i sig är en stor omställning. Det är mycket som händer iaf!

Vaknade idag med panik. Ansiktet kändes som cement! Vintern har verkligen tagit hand om min kropp väl! Därför ska hälften av discobitches-gänget komma över och vi ska ha en spa-kväll!...eftersom vi är lata kommer vi bara behandla ansiktet...resten av kroppen täcker man ändå eftersom det är vinter...

Har hittat en massa recept men det bästa är nog en ansiktsmask med avocado och olivolja. Hoppas att det hjälper!!!

Ha en trevlig vinterkväll!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0