Men tjejer!!

Håller vår blogg på att dö ut?? Vad hände med discobitches egentligen?

Ikväll var jag ute och åt middag med en väldigt trevlig liten filur :) Jag fick mig ett gott skratt och en mätt mage :) Mer än så tänker jag inte berätta hihih

Imorn är det freeeeeeeeeedag! Wiiiihooo! Jag och Rambo ska på födelsedagskalas, förmodligen kommer vi inte gå ut... eller så gör vi det, who knows! :p Men på lördag så tänkte ju hela tjejligan köra ALL IN! Eller´?? har ingen koll...
Snart är det dags att boka resor inför sommaren, men först måste man ju ta reda på när man får vara ledig från jobbet. blääää Jag vill kunna ta ledigt när jag vill, men det är inte alltid man får som man vill här i livet...
Just nu är jag inne i en fas där jag har tusen bollar i luften samtidigt! Vet inte riktigt vad jag ska prioritera utan tar det lite som det kommer, men vill ju fortfarande hinna med allt. Hur gör man?? Ibland blir det lite jobbigt när man försöker planera så att allt ska smidigt, men det blir inte alltid som man tänkt sig. Men det är himla kul när det händer mycket :) Spontant och spännande :)

Vad sägs om att åka på Radio 107.5 partycruise den 21 mars??



Nu är det läggdags... natti natt
//mjau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0