Happy days!

Det skulle vara så lätt att klaga nu, tänka negativ och bara skrika uäääähhhhhhhhhhhblääää! Ska inte ljuga idag har varit en riktig SKIT dag. Såja nu har jag det sagt. MEN ska ta denna skit dag och skaka av mig allt negg och försöka tänka framåt helt enkelt. Göra om det dåliga till något bra.

Nästa vecka ska jag på lägenhetsvisning. En 2:a på 54 kvadrat. Inte så centralt läge, men någonstans måste man ju börja eller hur? I helgen har jag blivit uppbokad av min kära pojkvän. Har ingen aning om vad vi ska göra för att han vägrar avslöja ett ord. Fredagen är inget bestämmt, kanske blir mys med brudarna hemma hos E? Nu ska jag kolla vidare på Top Model, tror att Analeigh vinner. As söt tjej! Hon tog precis den galnaste bilden som knäckte dem andra tjejerna helt och hållet!

Puss å ha en trevlig tidaaaaaag!


Analeigh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0