hallooojj

Tänk att det redan är söndag. Det har varit en helt ok helg. I fredags hade jag och D och E en liten tjejkväll där vi hade laddat me snacks och en skräckfilm. Filmen var faktiskt riktig bra, den heter amusement och handlar om en traumatiserad kvinna  som frågas ut av en snut och en psykiatriker angående tre historier som involverar en clown, ett hotell och en konvoj och som alla involverar två av hennes kvinnliga vänner från barndomen.

Där sitter vi hemma hos mig och efter filmen frågar D om vad vi skulle göra om en mördare kom in genom dörren just nu. E börjar skryta om hur hon skulle jaga bort mördaren med en ljusstake och var riktig självsäker. Det roliga är att precis när E hade förklarat klar sin fina historia hör vi lite ljud vid dörren och plötslig öppnas ytterdörren. Och E börjar skrika helt hysterisk och hoppar på D som också sitter i soffan. Jag kunde inte sluta skratta för det var bara min söta pojkvän som kom in genom dörren efter sin träning. Han kommer in och ser två skrikande tjejer och ena av dom ( E) har helt attackerad D så stackars tjejen mosades. Det var faktiskt riktig rolig upplevelse=D

Har ätit riktig god grekisk mat idag, kycklingsspett med tzatziki och potatisklyftor, mums.

Ville också dela med mig av en jättebra hemsida som säljer märkessmink billigare. http://se.strawberrynet.com/

En jättebra hemsida från usa som har fri frakt till vilken land som helst. det är verkligen värd att kolla upp.

Ha en fortsatt mysig söndag nu

//Miss H


Såhär såg E ut när hon skrek för full hals


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0