Årets första utekväll!

Tro det eller ej så blev år 2009 första utekväll den 24e januari! Jag och Grogga var bjudna på lite förfest hos PRS-pojkarna på Hötorget. Eftersom det var lönehelg å allt så tänkte jag lyxa till det lite extra denna kväll med att ta med mig min sista Smirnoff North flaska! OBS! Smirnoff North finns inte att köpa i Sverige! Förstår inte ritkigt varför den inte säljs i Sverige?? Ligger vi inte tillräckligt nordligt till på kartan eller vad??! Jag och E anser iaf att Smirnoff North är bland det godaste man kan shotta :)

I loooove it!



Jag tvingade alla till att shotta med mig för flaskan skulle drickas upp! :)


Danne var så snäll och hällde upp rosé/fanta i ett "litet" glas som T drack ur hela kvällen haha

 

"Dansa med Leroy" visade några riktigt sköna dansmoves som man bara måste kunna: plocka äpplen, spela pingis, mjölka kossan :)




När spriten var slut och partyhumöret på topp gick vi vidare till Sture där festen fortsatte. Tyvärr (!?!) tog bilderna slut där då Dibbens kamera dog, så därför finns det inga bevis på hur kvällen slutade ;)

Pusselipuss //Kissekatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0