Nu jävlar ska det tränas

Nu har jag och troligen även resten av DB:s fått tillbaka motivationen att börja träna igen. Idag ska fyra av oss tjejer byta ut de högklackade skorna mot jumpadojjer och köra ett skönt träningspass på sats. Vi tänkte köra Satspowersteps som är en tuff konditionsträning med effektiv styrketräning. Måste erkänna att jag e lite rädd eftersom jag inte har  tränat på länge. Men men, man får göra sitt bästa.

Det är så skönt att det snart är helg, det ska verkligen festas på lördag. Jag har haft ett sug att gå ut  nu ett tag och det är ett plus att det har varit löning nu=). Har klickat hem en söt kjol med hög midja från stylebystars som jag tänkte kanske inviga då. Har bild på den här nere.  




Nu är dags att träffa upp tjejerna, nu kör vii
 
//Miss H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0