Livet är en hora!


eller den kan vara ibland. Varför blir man så känslomässig ibland? Varför kan man inte stänga av sina känslor för att visa att man har kontroll? När den andra parten inte bryr sig, varför bryr man sig i alla fall? och ändå säger att man inte ska bry sig nästa gång, men lik förbannat så gör man det ändå!

Det är en fin linje mellan hat och kärlek. Båda innehåller passion och intensiva känslor. Man måste verkligen akta sig för att inte vända kärleken till hat...och det är ett heltidsjobb.

Enough said.....ligger här med lite feber och kan inte sova. Måste jobba imorrn, men kroppen vill bara ligga i sängen tills tisdag....för dååååååå

......åker jag nämligen till Sicilien i två veckor!!!!! Hejdå bitches!!! Nu får jag äntligen slappna av....Jag har varit ledig nästan hela sommaren. Men alla jobbar och pga att jag inte jobbar, så har jag inga pengar. Fucking hell....

Juste, jag kom på en rolig sak. Som vi alla vet kläcker Miss H några briljanta "coco"- saker ibland. Jag hade precis kommit hem från juggan...

E: Vill du se vad jag köpte till mamma när jag var i juggan?
H: Åh, vilket fint skrin! Har hon fått den än?
E: Ähhh, du håller ju i den. Sååå antagligen inte...

Dog av skratt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0