Korvgratäng ala Dibben


Innan jag skulle flytta hade jag lite ångest för hur det skulle gå med matlagningen. Speciellt när man jobbar heltid och är helt slut när man kommer hem. Men jag tycker faktiskt det är kul att laga mat! Idag lagade jag en korvgratäng med potatismos som blev asgod! Falukorv med lök och tomat, toppad med chilipulver,salt,peppar och fransk senap, och det godaste av allt, OST! När maten blir god får man motivation till att fortsätta laga mat! Har även en samling receptböcker på recept från alla världens hörn, nu ska Dibben bli kock (men förhoppningsvis inte tjock!)

Check it out:







Kommentarer
Postat av: T

Kan man hyra dig? Du får gärna komma hem till mig och laga mat!!

2009-08-13 @ 08:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0