En ding ding värld!

Ibland tror man ju att vissa människor i denna värld är projicerade ner på jorden från en avlägsen planet någonstans i universum...man bara sitter och väntar på att de snart ska riva av sig skinnet (som i den där filmen V som gick på 80-talet) för att under ha grön hud och stora svarta ögon. Men det händer ju lixom inte, de är livs levande männsikor som precis som vi andas vanlig luft (eller kanske annan luft också lite då och då..) och lever i vårt samhälle...

Nu undrar ni säker VAFAN det är jag pratar om (ni som känner mig vet att jag ofta inte brukar komma till en slutsats i mina historer men det är en annan historia) men jag lovar kommer till det snart! Inte än.....inte nu men NU! Näääää.

Ni vet den här känslan ibland som poppar upp då ni vill rycka tag i en männsiska och skaka henne/honom hårt, hårt och samtidigt skrika "VAKNA UPP FÖR I HELVETTE DITT J*VLA RETARDERADE SUPERMONGO!!"? Iallafall fick jag den känslan då jag tittade på dessa två klipp på Youtube. Ja ni får själva dömma....

Mongo 1





Supermongo 2




Cheers T ;)

Kommentarer
Postat av: Baba

Nu ser jag var ni hittar er inspiration tjejer.



Första tjejen var farligt lik "Miss C".



Andra tjejen var ju bara... mhmm... mhm.. asså... mhm.. tihi.. mhm...



Fräsig blogg tjejer, stay PERDEEYY!!

2009-08-17 @ 20:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0