Time for changes...

Nu börjar det äntligen kännas att sommaren är påväg! Eller våren först då... men sen är det sommar :)
Igårkväll va jag, Rambo och Dibset på bio och såg den nya Fast and Furious filmen.

Den va faktiskt riktigt bra! Fina bilar...

Extra pluspoäng får den av mig då Paul Walker som va med i första filmen även va med i denna :) Vi minns honom även från filmen Into the Blue, eller hur tjejer? hehe

Idag är det långfredag och det känns verkligen. Har fått massor gjort! Tvättat och städat bilen, tagit fram utemöblerna, lagat mat och städat ur min garderob... massa roliga saker! noooot. Efter allt städande var jag välförtjänt en stor portion av min favoritglass Ben&Jerry´s Phish Food.

Chokladglass proppad med sega marshmallows, kolasås och chokladfiskar..mmmmmmmmuuuums!

Nu är hotellet bokat i Barcelona där jag och tjejerna ska spendera en vecka tillsammans i sommar. Ska bli såååå underbart! Sol, bad å massa goda drinkar :) Längtar redan.

Snart blir det mys på någon uteservering med tjejerna :) Men jag håller mig som vanligt till alkoholfritt. Visst e jag duktig?!
Puss å kram vi ses på stan// Mjau

Ps. 4 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Anonym

paul Walker är gay ...hohoh

2009-04-13 @ 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0