Söndagsångest

Yelloo

Vaknade med världens baksmälla, och ont i halsen. Sedan började man minnas gårdagens två shottar, drinkar och allt vin och då visste jag att jag hade en jobbig dag framför mig... Igår började dagen med att vi fyra discobitches drog på grillning på söder och umgicks med ett skönt gäng. Det blev en massa god mat, vattenpipa, guitar hero och mycket sprit. Vi började redan vid tre och hade så himla kul! Kvällen fortsatte vi på Solidaritet där vi dansade loss och bara njöt av musiken. Sen vid fyra var det dags att dra hem och få i sig lite fyllemat. Den dagen/kvällen var en av de bästa på länge! Jag ska se om jag får tag på lite roliga bilder sen så vi kan lägga upp. Jag börjar äntligen känna mig som en människa igen och ska äta lite god pasta pesto nu. Skulle egentligen träffa DB brudarna på Medis idag men eftersom jag hade ont i halsen och jag hade sjukt jobbig illamående blev det ingen sol för mig.

Ville även säga att det finns en jättebra Ben& Jerrys butik i gamla stan om man är en fanatiker av deras glass som jag. Fick höra om det igår. Får definitivt besöka stället någongång.

Min favoritsmak... mmmmmm
Miss H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0