Jag är en mainstreamer!

Förut klagade jag på att jag inte hade pengar för att köpa kläder när jag var student. Nu när jag har pengar vet jag inte vad jag ska köpa (läs i-landsproblem!!). Det betyder alltså att jag inte har någon fantasi när det gäller kläder. Hämtar mkt av min inspiration från bloggar och mode blaskor...orginellt? Nej kanske inte, men varför måste det vara det? Modet i Sverige är endå så himla mainstream så det är läskigt. Så what the heck im a mainstreamer lixom och det vågar jag stå för!! Om jag fick välja så skulle jag se ut som Nicole Richie varje dag, tycker att hon har gjort en helomvänding på bara nått år från att gå från white trash till en av de trendigaste kändisarna i.m.o. Vilken kändis inspirerar er mest och var hämtar ni er inspiration till kläder ifrån?


xoxo / Miss T

Kommentarer
Postat av: Elvira

Sienna Miller. skön omväxlande stil.

Thesartorialist.com. coolaste människorna, inspirerande till tusen!

2009-05-13 @ 22:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0