Fy fan för söndag

Jag vaknade precis och fick ångest för att det var söndag. Ångest är lika med plugg och plugg och ännu mer plugg. Men helgen har faktiskt varit jättebra. I Fredags satt Jag, D och T på Snaps uteservering på kvällen och drack lite gott. Igår var det dags för en födelsedagsfest/Inflyttningsfest för mig och Miss D. Det var faktiskt jättekul och jättelyckad. Det var perfekt stämning och jag och D hade det superkul. Sen när vi väl skulle åka därifrån fick 8 personer klämma in sig i en volvobil. Jag kan fortfarande inte fatta hur det gick och jag tackar gud för att jag var så pass full att jag inte kände någon smärta.

Nu ska jag käka lite frukost och kanske börja plugga.

//Miss H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0