Fucking hell!

Hello!

Måste verkligen bli bättre på att skriva i den här bloggen. Den startade som en rolig grej på fyllan och nu så har jag verkligen lagt ner skrivandet. Jag har lagt ner mycket i mitt liv just nu. Som många har påpekat har jag distanserad mig själv från allt. Är inte den gamla vanliga jag liksom.

Jag har kommit till insikt att jag funderar och analyserar över grejer som jag inte har kontroll över. Hur ska man då försöka göra det bättre? Det går ju inte. Det enda man kan göra är att se saker positivt och försöka få ett flow i livet, då kommer nog det mesta lösa sig. Men pessimismen har alltid varit min vän genom tiderna.

Men nu när solen når min själ, vill jag skaka av mig pessimismen och försöka leva och ta plats i livet. Allt går inte ut på att prestera och hinna med allt. Det kommer ju inte finnas nån jävla utvärdering i slutskedet av livet där man ska analysera hur mycket man har presterat i skolan, utan det som kommer räknas är hur mycket man upplevt och de kära minnena man har behållt genom livet.

Nu ska jag faaan försöka leva lite och sluta oroa mig över kurser, uppsatser, jobb och alla skitgrejer.....Jag ska bara göra det!....

Ett första steg till att uppleva saker är att jag häromdagen bokade en resa med min pojkvän till Belgrad. Det är inte direkt den första semesterstaden man tänker på, men jag har ju aldrig varit där. Varje år har jag rest till Grekland och varit trygg hos mina släktingar. Inga förväntningar och samma gamla visa. Men nu vill jag se lite av andra platser. Jag kommer träffa en massa nya människor och framtida släktingar. Se vad den staden har att erbjuda!....Okej, Barcelona låter ju lite bättre...men det kommer finnas tid att uppleva den staden senare.

Det här kanske var ett tråkigt inlägg, men just nu är jag så fattig så jag har tyvärr inga roliga bilder att lägga upp från händelser. Har ju för det mesta suttit hemma och upplevt nada...Men lönen kommer snart och även en viss DB:s 25-årsdag....kommer nog garanterat finnas bilder att lägga upp nästa vecka!

Goodbye my beloved ones......

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0