Amen for shopping!

Jag har hittat lösningen till hur vi ska hâlla bloggen vid liv, vi mâste ut och resa!!!

Jag njuter för fullt av franska rivieran, ingen stress, god mat, trevligt sällskap, och jag har äntligen tid för att läsa en bok!

Otur nog har jag inte fâtt se solen sâ ofta, men vädret har ändâ vart helt okej, ler ât tanken att gâ ut i öppna skor och vârjacka =)

Ja, sâ vad gör man när solen inte är framme och man tröttnat pâ att läsa? jo man SHOPPAR!

I Nice är det hur jobbigt som helst att köra bil, tro mig, höll pâ att krocka frân dag 1, sâ idag valde vi att âka in till stan med vespan =)

Se sâ belâten jag ser ut efter en dags shopping
f

Dagens fynd:










Nu ska jag njuta av en drink och lite vattenpipa innan middagen =)

Skâl!!

(sorry; lyckades inte vända pâ bilden, j*vla mac-datorer)



Kommentarer
Postat av: T

Kom heeeeeeeeeeeeeeeeem och sluta shoppa så mkt !! =) Miss ya honey!

2009-04-02 @ 21:53:23
Postat av: Mjau

Kom hem nu!! Å jag förväntar mig minst ett par skor å en snygg klänning i present! :D

2009-04-02 @ 23:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0