Work that ass bitches!

Ja nu börjar vi gå mot mörkare tider vilket innebär, höstmys med filmkvällar, middagar och annat skoj. Det som däremot är mindre skoj är att man äter mer på vintern= kilona kommer sakta men säkert krypandes tillbaka. Detta är såklart inget problem för en discobitch då hon spenderar sina helger med att dansa runt på stans hetaste inneklubbar och därmed samtidigt bränna oändligt mkt fett. Dock är vissa helger mindre lugna än andra (som denna helg som varit) då vi på fredagen åt mängder med popcorn & garidakias (=grekiska för ostbågar, låter mkt coolare på grekiska) för att på lördagen förtsätta att svulla med halloumi, tzatziki, chips och vin...(Ja jag vet att jag åt upp allt chips).

Det jag vill ha sagt mina vänner är att det är hög tid att komma igång med träningen!! Annars är risken stor för att man lätt kommer bli anfådd på dansgolvet i vinter och stå och flåsa nån stackare i nacken som en brunstig älg vid parningstiden...En guldstjärna till D som nyligen blivit medlem på en gymanläggning och är redo för att komma igång med träningen ;) H nu är det bara du kvar!! Work that ass bitch! Här följer en lista på den ultimata träningsoutfiten för en discobitch!
 
XoXo T.


 

Kommentarer
Postat av: Cattis

riktigt nice träningsoutfit gummis! man ska ju vara het på gymmet ;)

2008-09-21 @ 20:27:28
URL: http://discobitches.blogg.se/
Postat av: Miss H

Gumman, jag har också nyligen blivit medlem hos sats=P //Miss H

2008-09-22 @ 17:19:00
Postat av: T

Hahaha juste! Men har du kommit igång än då?

2008-09-23 @ 10:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0