Tisdagsshopping!

Tjoho!

Helgen är redan över ,men är ej bitter för det. Har haft en jättetrevlig vecka med mycket skoj. Men måndagsångesten kröp fram igår när man insåg att man måste plugga hela veckan. Men idag när min kompis Nasse ringde och frågade om jag ville shoppa, stängde jag den där jävla boken och drog iväg till Skärholmen centrum.

Vi spenderade ca tre timmar i köpcentret och det blev en massa shopping. Jag spenderade totalt ca 2000 kronor (som jag egentligen ska spara).




Så jävla skönt att få uppdatera sin garderob, men det kostar.

Längtar tills helgen då jag ska spöa Z i gokart. Är det nån som vill satsa pengar på att jag ska vinna?? (Måste dryga ut min shoppingskassa)


//E



Kommentarer
Postat av: T

asså gumman du ska tävla mot en jugge...han kommer först och främst preja dej av banan och sen köra över dig och sen köra över dig en gång till! Hahaha

2008-09-30 @ 21:10:06
Postat av: Mjau

Oj! Du verkar ha fått en hel del för 2000kr! Bra där ;)

2008-09-30 @ 22:23:50
URL: http://discobitches.blogg.se/
Postat av: E

hahaha...faaan...det där var min taktik....

2008-10-01 @ 12:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0