Soft hemma hos mig!

Long time no see...

Idag vaknade jag med världen på mina axlar....har nämligen blivit drabbad av höst/skol-ångest. Fyfan gick med tunga steg till skolan och spillde kaffet på min jacka...nikotinabstinensen slog in ganska rejält men jag lugnade den med en prilla..(I know, jag är skitäcklig). Under föreläsningen blev jag så irriterad på läraren att jag sträckte fram babbe-handen och sa:

E: Luuuugn nu, nu går det lite för snabbt!

Fick en sån där hatisk blick av honom, men en heroisk blick av mina klasskamrater. Stolt.

Partyfaktor var lika med noll och svor åt den dagen på 70-talet som pappa fick den briljanta idén att flytta till Sverige.

Men molnen började skingra sig när jag träffade T och när vi ägnade åt oss personlig mobbning (Sorry, S).

Ikväll blir det filmmys med T och C hemma hos mig. Vill se filmen 300 bara för att skratta åt porträtteringen av kung Xerxes...perserna var tydligen lite trendy back in the days....

Angående partymode.....onsdagen den 24/9 har Sophia Somajo sin releasefest på Berns som jag ska attend med Z. Ska få höra henne sjunga live!!!

Ska lämna er denna härliga (men kalla) fredag med en skön låt av Nadia Ali!


Kommentarer
Postat av: T

Najda Ali is tha sheit!!

2008-09-20 @ 11:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0