Skön helg

Jag har längtat grymt mycket till helgen och jag måste säga att den var lyckad. I fredags va det filmkväll hos sötnosen med E och hennes Zerb. Måste säga att filmen "Get smart" är nog den tråkigaste filmen jag någonsin har sett, så jag rekommenderar ingen att se den om dom inte gillar att plågas. Det blev en sen kväll fram till klockan halv fyra, man fick ju lite panik av att tänka på att man ska jobba dagen efter. Det blev en rolig övernattning med mig och E i sängen och Zerben på den hårda soffan och stackars sötnosen på golvet haha. Lördagen var faktiskt jätterolig men lite stressig att skynda sig från jobbet hem och försöka ta på party outfiten och sminka sig för att hinna till förkröket. Det blev en rolig kväll och mycket dansande på Ambassadeur. Men jag förstår inte en sak med tjejer, hur vissa gillar att knuffas när dom ska förbi, på ett sånt där elakt sätt för att poängtera att dom har mer rätt att gå där än vad någon annan har. Jag höll nog på att få en aggressiv monster flipp på hälften av alla brudar där inne. Inte blev det bättre när jag stod på dansgolvet och en stor dallrande rumpa böra puttas. Men D räddade the moment genom att upp fighten genom att ta sin sexiga booty och knuffa bort den dallrande rumpan. Det blev 1-0 till oss=D. Ikväll blir det riktig höstig söndagsmys med en dubbeldate med sötnosens killkompis och hans nya tjej som han är på gång med. Vi ska först fika och sen blir det bio för att se den nya filmen Righteous Kill. Ska bli kul att se den nya tjejen som verkar ha fått honom på fall. // Miss H

Här är jag, E och D på ambassadeur



Kommentarer
Postat av: D

oooh..va sexiga vi blev! kvällen slutade faktiskt helt okej, trots oron över att dra till ambassadeur. Nice!

2008-09-28 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0