Nu kör vi!

Eftersom det är jag som sitter och håller på bilderna från i fredags blir det också jag som får skriva ett litet inlägg om kvällen J Får se om jag uppnår kriterierna som bloggare!


På torsdagen var vi alla sjukt laddade inför W avskedsfest, men när det äntligen var fredag så var alla förutom JAG (såklart) lite smått griniga och inte alls lika partysugna längre... Men det skulle vi snart ändra på!



T loooves gay-vodka!

Det fanns sprit så det räckte och blev över! Eller nee, vi drack nog upp allt :)


Shotrace någon??! 

När jag å en av babbarna skulle kolla vad som fanns i sovrummet hittade vi en sån dära pilatesboll (??) som genast blev poppis. Det blev en kamp om vem som kunde sätta sig på bollen utan att ramla... svårt att gissa hur det gick ;)


Ehh va händer här???


Copywrited .. eller nåt haha

Lite senare under kvällen ramlade det in tre st väldigt trevliga pojkar från E-tuna som inte var blyga när vi körde Sanning eller Konsekvens (OBS! den elaka versionen haha). Men vi tröttnade rätt snabbt på d och fokuserade istället på att fylla på glasen!  Efter x antal drinkar å hallonshots var det dags att bege sig in till storstaden!


Man behöver inte åka till Ayia Napa för att gå på skumparty!

Kvällen slutade med en sväng på Solli och kebab på kungsgatan. Grym kväll! Men vi saknar W redan!
Australien here we come!

Puss //Mjau


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0