Musik är min eufori ;)

Spinner vidare på eufori tråden här under...Något som får mig att känna eufori är musik. Tror inte att det är något som kan få mig att känna sån glädje som musiken, kan bli helt tokig när jag hör musik som rör rakt in i hjärtat. Några av mina absoluta favoriter är A&B. Har lyssnat på dem i säkert 4-5 år nu och de gör mig aldrig besviken. Musiken kan (i mina öron) närmast beskrivas som en blandning mellan house/trance/progressive tre genrer som kan få mig att gå igång närsom vart som! Missade A&B när de nyligen spelade på Mondaybar kryssningen nu i augusti hade så gärna velat höra dem spela...har dock hört dem en gång tidigare även då på en MB kryssning men då var jag såklart för tankad och hade minnesluckor fram till 6 på morgonen...så egentligen så kan man säga att jag aldrig hört dem LIVE överhuvud taget.




En annan DJ som är helt sinnesjukt galet nästan äckligt bra är Deadma5, har blivit helt frälst av hans musik. Sen att han lirar i en muskostym också gör ju bara att man tycker han är ännu skönare! Kolla in klippet från en av hans spelningar i Miami tidigare i år...så bra(4:40!!)!!


Bisou /T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0