Music is my drug!

Hallooo!

Sitter hemma och pluggar....men jag vill bara sitta och lyssna på musik och filosofera. Mycket händer just nu som man inte har kontroll över, dvs vardagsångest. Helgen kommer med stormande steg. Tänkte ta det lugnt meeeeeen har insett att jag bara ljuger för mig själv när jag säger så...hehe...

Har just upptäckt att min favoritartist Sophia Somajo ska släppa sin skiva "The Laptop diaries" den 17/9.



Läääängtar för att få höra den! Hennes musik är väldig speciell och det är nånting, jag vet inte vad, som gör mig lugn när jag hör hennes röst. Lyssna på hennes senaste singel "Somebody new" på www.myspace.com/sophiasomajo.

Ha det bra!

// Effi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0