Miss H

Jag var hos en väninna för några dagar sen då vi började prata om relationer och allt trassel som tillkommer med det. Hon har själv problem med en kille som nog är totalt förvirrad. Han säger att han vill ha ett förhållande, sedan ändrar han sig till att han inte vet om han vill ha det pågrund av att hon inte litar på henne vill ha och sen i slutändan blir han desperat och kör med klassiken: "Jag vill ha ett förhållande med dig, men du är för bra för mig och förtjänar någon bättre".
Hon känner ju sig såklart lurad efter en lång periods velande. Frågan är nog varför man ska köra ett spel under hela perioden man "dejtar". Allt detta med "ska jag ringa honom... eller i för sig jag ringde honom sist", " Kan jag säga vad jag känner eller kommer det skrämma iväg honom, bättre att jag väntar tills han nämner något"... det finns ju hur mycket som helst. Jag har själv varit en del av detta snurriga spel och jag måste säga man blir riktig utmattad. Så jag och min väninna kom fram till att man helt enkelt ska göra det man själv vill och sluta gå efter vad man tror partnern vill ha hos en tjej.


Kommentarer
Postat av: T

Skulle nog säga att det alltid är spel med i bilden tyvärr för d e så man lär känna varann. Sen är det ju en smula kul måste man ju erkänna heh. Föhållanden skulle jag beskriva som trial and error heh man lär sig helatiden ngt nytt

2008-09-17 @ 10:54:50
Postat av: Cattis

Livet är ett spel, det gäller att våga satsa ;)

2008-09-17 @ 11:03:01
URL: http://discobitches.blogg.se/
Postat av: fredde

word.

2008-09-25 @ 17:24:07
URL: http://prs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0