Känns som en riktig höstdag

Jag var i Barcelona i somras och jag måste bara rekommendera ett sminkmärke som jag verkligen älskar. Jag blev kär i det och sen dess har jag nog blivit besatt av det. Märket heter Kiko och jag har forskat lite om det säljs i Sverige och tydligen går det att köpa här=D. Det ska finnas i SOAK gallerian i en affär som heter Pashion.

Imorgon ska jag gå på min kompis modevisning som ska hållas på Nordiska museet. Är så stolt över henne och det kommer bli så kul att se hennes klädesplagg på modeller. Jag vet att D älskar mode och tänkte dra med henne på visningen, förhoppningsvis blir det en del mingel efter visningen. Bilder från visningen läggs upp senare.

//Miss H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0