Jävla skola som ska störa mitt liv!

Heeeej allihopa!

Det var ett par dagar sen jag skrev här i vår underbara blogg. Sen fredag fram tills idag har lilla E varit på resande fot.

Fredagen var jättekul, förutom att min nyfunne vän W åkte bort. Men det blev en sista fylla med honom. Hade en allvarlig blondiemoment:

Ö: Visste ni att jag är en kvarts grek?
E: Näää, du sa till mig att du är en fjärdedels grek!

Och med denna fylla och intelligens reste jag till andra stan mitt under natten för att träffa min "Ferdinand". Vad gör man inte för passionen....

Nästan hela lördagen tillbringade jag i sängen och soffan med Z och gjorde verkligen ingenting.....bara inväntade kvällens festligheter....men det blev ett jävla fiasko...så jag ska inte ta upp nåt av den skitkvällen här....

Söndagen var en riktig slappardag det med....När jag tänker närmare, så har jag inte träffat min familj på flera dagar...

H ringde imorse och infomerade mig att Fedde la Grande spelar på Ambassadeur nästa torsdag. Jag tänkte för mig själv "kommer han hit igen och spelar på samma klubb"? Det där störde mig hela dagen, H måste ha sett fel. Oooh yes, miss H håller inte reda på någon. Roger Sanchez spelar på Ambassadeur och inte Fedde. Vill gå men nu har ju skolan kommit igång och man kan inte festa på vardagar som i våras...
 
By the way, Sophia Somajo har släppt sin skiva på Itunes idag, go get it!

Nu lämnar jag er med denna skööööna låt av Mr John Dahlbäck......



//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0