It's finally friday

Sitter på jobbet och segar lite. Jag har varit lite allmänt trött dom här dagarna och egentligen inte gjort så mycket än att ta det lugnt. Men nu börjar det kännas som det har varit lite för lugnt för min del. Ikväll ska jag hem till min vännina där vi ska dricka lite god vin och röka lite vattenpipa och kanske titta på en skön film. På lördag ska äntligen discobitch panelen ses och hitta på nåt kul=). Det kanske blir spritrelaterad, oftast slutar det upp så. Vi ska i alla fall disskutera vår resa till köpenhamn där vi ska till sensation White. Fy fan vad jag längtar till den resan.

En annan rolig grejj som jag kom att tänka på och aldrig kommer förstå är hur åtta killar kan sitta en hel helg och ha en Lan party. För dom som inte vet vad det betyder är det när när ett antal datoranvändare träffas för att koppla samman datorerna i ett LAN. Min söta pojkvän och E:s tatuerade serb är en av dessa grabbar. Det blir en helg med massa bögerier enligt mig=P. Inte nog med detta ska dom också sova tillsammans hela helgen. Jag tycker det går lite för långt, men det är ju ett val dom själva gör.

shululuuuu, //Miss H

Kommentarer
Postat av: T

Asså vissa grejer kommer vi tjejer ALDRIG att förstå oss på när det gäller killar. Bara att inse fakta och sluta grubbla haha ;)

2008-09-19 @ 18:29:38
Postat av: E

Fyfan vad hypad man blir av klippet!!!!!......

2008-09-19 @ 19:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0