Hej å hoe!...

Tja tja!

Idag är det torsdag och jag har en känsla av att det kommer bli en bra helg...The sun is shining, men man kan fan inte dra på sig bikinin!

Var på Sophia Somajos releasefest igår och det var ganska trevligt. Gick dit med Z och "Fisken" och minglade. Veronica Maggio och Vincent och nån helt galen kille sjöng covers på tre av Sophias låtar. Jag och "Fisken" konsumerade mängder av alkohol medan Z (föraren) drack sin cola med cintron.Vi satt och diggade till den sköna old school-musiken och inväntade hedersgästen..men hon bara minglade runt i klubben. Fick höra av någon att hon inte skulle uppträda, så vi drog hem besvikna. Men en helt avkopplande och trevlig kväll blev det!

Ikväll spelar Roger Sanchez  och jag kan inte gå.

Lite gladare nyheter.....vi tjejer har fixat allt inför Sensation White-festen i Köpenhamn!....Längtar!

Nu måste jag plugga/äta/städa/tvätta/träna.......hatar vardagen.....


//// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0