Härliga fredag!

Helgen kom så snabbt denna vecka...har inte hunnit med så mycket i veckan. Men har tränat tre dagar i sträck  (starkt gjort!!). Tränade med H idag och det kändes väldigt bra! Nu har vi alla fem kärringar kort på underbara SATS och vi satsar på beach '09 (typ).


När jag kom helt trött och hungrig såg jag ett brev till mig. Blev helt exalterad....eftersom ibland undrar jag om jag ens bor hemma, får ju aldrig nån jävla post! Men idag kom dem........Sensation-biljetterna! Fan vad nice!! one step closer.....




Det är bara drygt 2 månader kvar och man kommer att hinna bygga sina förväntningar..men men...

Ikväll blir det chillmode hemma hos A...ooohh like it like it....
Ha en trevlig fredag!!

///Ef

Kommentarer
Postat av: T

Weheeiii fuckin wohoooooo!!!

2008-09-26 @ 20:13:08
Postat av: Cattis

Åhh fan va nice! :D

2008-09-27 @ 11:05:11
URL: http://discobitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0