Goda bakterier

Livet är hårt för en discobitch...speciellt när man är arbetslös...har haft ont i halsen nu i två veckors tid så bestämde mig för att göra något wild and crazy denna fredag så jag började min morgon med att besöka vårdcentralen. Där pillade doktorn i min hals (mkt sprit tål man men när nån kör ner en bomullspinne i halsen vill man hellre pilla ut ögonen ur skallen..) och konstaterade att jag skulle skölja öronen hos sköterskan (Undra varför? Hon tyckte säker att mina absolut vax-fria öron skulle behöva en deluxe sköljning a la sjuksköterska style). Utan att protestera fick jag en härlig örondusch och fick reda på att jag inte hade några elaka streptococer i min hals ;)  Så nu är min hörsel på topp och hals i trim. Bara glada bakterier i min hals! Bara att bege sig till gymmet nu och träna min atletiska kropp och min fasta rumpa!

So long suckers!

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0