En spontan lördagskväll

Jag och T mötte upp våra vapendragare Tage och Staffan på söder där vi gick till Mississippi inn (ligger på nytorgsgatan 33 för er som undrar) för att käka lite güd mat :) T och Staffan svullade snabbt i sig sina biffar innan man själv knappt hunnit ta sin första tugga. Animals!



Mätta och belåtna hoppade vi in i Tages nyinköpta BMW 335 Ci Sportkupé 306hk för att bege oss till Utecompagniet som hade öppet för sista gången i år. Eftersom bilen e ny och ägaren till bilen är såååå nöjd passade han på att visa vad den går för! Weeiiiiii!



T blev lite rädd eftersom hon tycker det är lite läskigt när det går för fort

T: Ta det luuuuugnt! Jag kommer skita på mig!!

Staffan: Nej gör inte det! Då förstör du ju "nybils-doften"!


Haha puckon

                                                                          Discobitch i bilen :)

Tanken var att vi skulle till Utecompagniet för en drink eller två...men det vet vi ju hur det brukar sluta ;) Speciellt när man inte var ute förra helgen.

                                            Varför är det bara jag som vill ha shotrace?? :p


Efter X antal drinkar och 3-4 shots gick vi vidare till Solli där dom spelade grymt bra musik! Blir positivt överraskad varje gång. Eufori! Haha


Kvällens betyg: 

4 drinkar av 5 möjliga

puss på rumpan //Mjau


 


Kommentarer
Postat av: Tage

om ni ska skriva om bilen, skriv åtminstånde rätt modell, 335 Ci ska det vara. Det är inte så att jag gått och köpt snikmodellen :)



By the way

Ni är fett med sjuka!!

2008-09-29 @ 15:11:00
Postat av: JESSICA

Mm verkligen, men så tror jag de blir om man behåller skådespelarna :)

2008-09-29 @ 18:18:01
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Postat av: T

HHAHAHAHAHAHAHA Tage andas, hon försökte iaf :P Lovar att åtgärada den lilla missvisningen A.S.A.P!!

2008-09-29 @ 18:30:40
Postat av: Mjau

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! det är stoooor skillnad på 325:an och 335:an ;) haha Men jag hade rätt att det var en BMW 3-serie Ci och sportkupé eller huuur!?! Aah juste! BIATCH!

2008-09-29 @ 18:42:28
URL: http://discobitches.blogg.se/
Postat av: T

Vem kallar du för BIATCH? Mig eller Tage? HAHAHA

2008-09-29 @ 18:51:32
Postat av: Mjau

Haha båda två antar jag :p

2008-09-29 @ 19:12:41
URL: http://discobitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0