Dags att flytta!

Jaa nu när man börjat jobba och pengarna börjat rulla in så är det dags att flytta hemifrån! Vart isåfall, och när!? Det är sjukt svårt att få tag i en lägenhet, man tappar ju motivationen när man ser att dem fem första i bostadskön för en liten lägenhet har stått sen 1982! Så jag tänkte köra med en tillfällig lösning och hitta en lägenhet nära jobbet. Vart letar man? Jo på blocket tänkte jag. Klickade på "visa billigast först" och först i listan ser jag en lägenhet i Vårberg för 500 kr/månaden (låter lite skumt, jag vet), så jag klickar på den av ren nyfikenhet om hur i hela världen man kan erbjuda en lägenhet för 500 spänn i månaden. Jo kära vänner, så lyder annonsen:

"Jag är en ung killa och jag bor ensam . Jag vill en kvinna bor hos mig. mina lägenhet nära tunnelbana 2 minutter .
maila [email protected]
"

Fortsätta leta lägenhet på blocket? Nej tack!

//D

Kommentarer
Postat av: Mjau

varför inte?? hahaha

2008-09-24 @ 12:26:04
URL: http://discobitches.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAAAAA!! Det roliga är att nån idiot säkert kommer att nappa...Mjau vill du prova eller ? ;)

2008-09-24 @ 22:35:19
Postat av: Bea

HAHAHAHAHAHHA, finns alltid någon hake. Och idag var det ju skottlossning i vårberg också:/



hoppas du får en jätte bra torsdag



2008-09-25 @ 05:44:04
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0