Vad vare som hände egentligen??...

Jo kvällen började med att vi skulle mötas upp vid Rådmansgatans t-bana kl.19.00!! Men var det någon som var där prick 19.00 förutom födelsedagsbarnet??! Efter 40 minuters väntan gick vi i samlad trupp till den enda Etiopiska restaurang i Sverige?? eller kanske till och med den enda i Europa?! 


härlig urringning babe ;)


Den här bilden tog vi innan vi fått in vinet va? :p

Eftersom varken jag eller E hade ätit etiopisk mat förut visste vi inte riktigt vad vi skulle vänta oss! Friterad hästsvans kanske?? stekta koögon??
Men det visade sig vara helt vanlig mat typ, lite extra kryddigt bara :D


Pekfingerdansen såklart! 

Efter att ha ätit oss mätta, skrattat och druckit lite så var vi redo för disco! :) 
Utanför Magenta skulle vi möta upp resten av gänget som inte var med på middagen.... Vakterna såg lagom nöjda ut när de såg 20 stycken (-1 = Peter) babbar som vill komma in! Klart dom inte vågar neka 20 babbar! hahah

Jag och Alibaba var först i baren då jag tvingade honom att ta en shot med mig! Ovanligt va? :p


D och H hängde snart på då dom me!


En till??


Jaaha nu förstår jag!


Amputerade armar??  haha


hihi

Efter att ha sett bilderna förstår jag nog varför jag var hemma kl.01.30! Men det var en trevlig, rolig, galen och knäpp kväll! :) Den enda som saknades var vår 5:e pingla...


Men nu måste jag sova! Puss på er!
//Kissekatten

Kommentarer
Postat av: D

hahahaha fyfan nästa gång får det bli lite lugnare tempo med shottarna asså!!

2008-10-21 @ 09:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0