Två discobitches en måndagskväll...

Måndag. Suck. Ångest. Hela 4 dagar kvar till helgen. Men nehe då, visst kan man ha kul även på en måndag! Sökte jobb över dagen (jobb torka) och gick sen och tränade 1h med min kära vän C som behövde lite pepp-talk. Efter ett hårt träningspass bar det av till närmaste fik där vi slog oss ner och förde vilda diskussioner kombinerat med högljudda garv .Lite babbe varning, men vi satte endå i djungeln i Heron så det var lätt hänt att man drogs med i strömmen liksom.
På väg hem i bilen kör vi förbi ett drös med tvättmaskiner som står inpaketerade brevid garage utfarten.

C:  Fan, det står as mkt tvättmaskiner där ju!
Jag: Snacka om att utmana ödet, vi är ju trotts allt i Heron...
C: ska vi sno en?
Jag saktar in och vi sitter tyst i några sekunder.
Jag: Varför inte? Jag behöver stålar liksom, vi kan sälja dem på blocket!
Får den plats i min Clio?

När vi nästan är framme hemma hos C, pratar hon om en polare till oss som bor i Dubai
som hon hade messat med på Facebook.

C: Snackade med H på Facebook och han har tydligen flyttat igen.
Jag: Jasså vart då?
C: Till nått arabland...vet inte vilket...nått på J vare´
Jag: Jemen? ( stavas för i övrigt med Y)
C: neee, det va typ.....jihad!
Jag brister ut i skratt och säger:
Jihad är typ en terrorist grupp, eller betyder typ " i Guds namn".

Man vet inte vem av oss som borde färga håret i blont! Disco disco disco!!


/T

Kommentarer
Postat av: Mjau

Haha såå bra! puss

2008-10-28 @ 08:19:44
URL: http://discobitches.blogg.se/
Postat av: D

Jag tror vi har gett ordet "bimbo" en ny synonym: DISCOBITCH. Hahahaha underbara ni e tjejoooor =D

2008-10-28 @ 10:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0