Make a movie!

Igår  var en väldigt produktiv dag för mig. Gjorde så mycket att jag inte ens minns när jag vaknade  (ironi). Skämt och sido så har jag bokstavligen talat haka upp mig på en låt de senaste veckorna. Hör den när jag vaknar, säkert också när jag sover, jobbar, äter ...(man kan nästan tro att jag är kär). Har blivit helt frälst av en vocalist vid namn Zara Taylor, hennes röst är helt brutal! Har fört en disskusion kring vad texten i låten handlar om? Min egen teori är att hon sjunger om en person som hamnat i drogträsket och känner sig vilsen = lost, men att han/hon inte ska ge upp. Vad tror ni?? Har skapat en liten video till låten (va nyfiken på hur movie maker fungerar) NJOY :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0